viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Midsommar

Kategori: Allmänt

Mina systrar hör med respektive! Inget spec midsommarfirande. Laddar inför imorgon, då det blir riktig fotbollsfest. Altan och trädgård är pyntad i gult och blått. Och David har gjort en ställning där han skruvat fast duk och projekter inför imorgon. 

Mellan pynt och bakning och Leon har vi ätit ostbricka, Davids skärgårdsbskelser och sedan invigt nya grillen med lax.  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Vi har under en månad nu renoverat fasaden. Nya fönster, bräder, färg, stuprör, lampor med mera. Som ett helt nytt hus. Även byggt om entrén till huset. Nästan färdigt... ska till ett trappsteg till och lite detaljer. Kul att iaf få sätta ut lite blommor idag! 
Kommentera inlägget här: