viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Fixar-dag

Kategori: Allmänt

Det är så härligt att vara hemma alla fyra. Det ska vi vara fram till september. Det blir fix i trädgården, nya lekrum, nytt i sovrummen, invigning av en snart klar bar. 

David har renoverat förråden i källaren så där ör numera tv-spels rum, vilket resulterade i att den största ytan i källaren kunde bli ett aktivitets rum för barnen. De har ändå haft kvar lekrummet på entréplan. Men idag fick jag idén om att göra det till ett gästrum med säng, och behölls bebis leksaker där inne. 

Leon och Lovelias rum fick en liten ny touch. 

Kaminen i baren invigde vi ikväll. Nu återstår det nytt bprdnoch stolar och lite fix för att det rummet ska bli komplett! 

(null)

(null)

(null)

(null)
Leon och lovelias rum. Tagit bort Biltemat inrimmet så smått. Så på god väg att bli mer neutraliserat tema i rummet! 

(null)

(null)

(null)

(null)

Nästan klart lekrum. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Kaminen funkade fint och gav härlig värme. Nu återstår att komma på var kylen ska stå och var och vad för bord och stolar som skulle passa bra. Sen oss emellan, måste jag göra en dix där när David är på bort någonstans. Smaken är ju inte alltid densamma. 
Kommentera inlägget här: