viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Café hönsgården

Kategori: Allmänt

När jag blev sjukskriven i april var jag rädd att bli rastlös. Tur att det alltid finns mycket att göra ingen stor trädgård, alltid tvätt och jämt smutsigt golv. Jag började göra en kiosk av alla lastpallar som skräpa i trädgården. Det blev lite väl tungt med magen och att måla i alla möjliga ställningar blev lite av omöjligt, så lagom idag till att Leon kommer hem från sin mormor har vi byggt klart! 
(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: