viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Liseberg

Kategori: Allmänt

Efter långfrukost hemma på altanen, muffinsbak, lek, blöjbyten och amning bestämde vi oss för att ta eftermiddagen på Liseberg. Till leons stora lycka. 
Teater, karuseller, lekplatser, glass och vinster var vi nöjda och avslutade kvällen med thaimat. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Så har vi testat att gå med två barnvagnar som fyrfamilj på Liseberg. Gick ju hur bra som helst. Bortsett från att jag inte kunde hålla  mig... kroppen är inte helt återställd efter förlossningen. Så nu blev det jag som gjorde det, kunde ju lika gärna varit barnen. Hör ju till en barnfamilj att nån måste göra det! 
Kommentera inlägget här: