viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Syskonmys

Kategori: Allmänt, Familjen

Alla syskon med nästan alla respektive hos mamma ikväll. Med tusen kalorier och miljoner skratt! 

Julklappsspelet! Leon ville vara med, blev förvånad att han visste hur det gick till. Vi har nämligen inte kört julklappsleken än i år! Leon hade flest paket när tiden var ute, fem stycken! 
Dock blev han ledsen och arg några gånger då han tyckte att jag var alldeles för högljudd och exalterad! 

Nu har mamma och jag och Ronja avslutat kvällen med att duka inför det ärliga "jul-bingot" med släkten imorgon! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: