viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Julafton

Kategori: Allmänt, Familjen, Leon, Lovelia

Vilken lycka! Tomten kom trots allt! 
Ingen var lyckligare än Leon som blev mycket nöjd och glad för att få många och så fina julklappar! 

Jag fick också fina klappar. Bland annat en mikrofon som kopplas via BT till mobilen så man kan sjunga med i låtarna man spelar. Hur bra är inte det? Fantastiskt! För all framtid hemma framöver kommer jag bara ha en hand att använda åt annat och den högra handen till att hålla i mikrofonen. Undrar hur länge min familj står ut? De överlever ju redan med att jag sjunger 24-7 men nu ska de få överleva med mikrofon och högtalare! 

Vi startade dagen igår vid ett med glögg i baren. Vem är lyckligare och stoltare än David när detta utrymme nyttjas?! 

Efter det blev det en liten jultallrik följt av äggost, kaffe och 10 olika sorters kakor! 

Varmröktlax från Laxbutiken i Ljungskile stod på menyn för kvällen. Efteråt åt vi pannnacotta och ris  ala Malta. 

Vi avslutade med midnattsgudtjänst  och Tomten är far till alla barn. Ja livet ska ju innehålla det mesta?! 🙈

Idag väntar sol, promenad och film! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: