viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Amen!

Kategori: Allmänt, Leon, Sagt av Leon

När vi kom ur bilen igår så sa Leon till mig att han skulle be till Gud. "Okej, okej... " sa jag. Han gick med knäppta händer fram och tillbaka över parkeringen k tystnad. Efter en stund sa han: mamma, nu har jag bett till Gud att jag ska börja om. Han ska hjälpa mig att somna fort och inte trams mot dig när jag lägger mig. Bra va? 
Sen så sa jag att jag vill ha roligt alla dagar i livet och att jag haft roligt nu när jag är fyra. 

Jo, visst somnade han som en stock igår. Med tillägg om att vi kom hem närmre elva med trötta barn. Men med huvudet mot kudden sov han gott!  Så det blev ju till att bara säga, Amen! 

(null)

Kommentera inlägget här: