viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Annat gör vi

Kategori: Allmänt

Det känns som vi inte gör annat än att besöka Liseberg, med tanke på att Lovelia redan hunnit med tre besök på 7 veckor. 
Idag blev det en hel dag. Elva timmar med kusinerna och farmor och Margareta! 
Åkpåse och hela köret! 
Fick nyttjat bandet en hel del, trots att vi har en son som är väldigt svår att få upp i karuseller. Han står hellre kvar och analyserar sin känsla innan och efter. 
Vi kom lyckligt hem med en dem stjärnvinster. Gosedjur och choklad! 

Nu kommer vi somna så gott! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


I lördags hade vi också en heldag. Fast på Hönö. Först lite kompisar på frukost hemma innan jag, David, Leon och Lovelia åkte iväg till Hönö, vi lyssnade på ebba Bush Thor som var där och höll dommartal. Vi gick i butiker, åt god mat och avslutade kvällen med krabbfiske. Hade en väldigt mysig dag tillsamman vi fyra! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här: