viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Familjen

Kategori: Allmänt

Nya medlemmar i familjen. Två Brhama kycklingar och en silkeskyckling. Hoppas att flocken ska släppa in de nya på bästa sätt :) 

Varit ite och myst med alla i hönsgården på morgonen. Varje höna har fått uppleva ett nytt Liseberg idag. Leon har hållt dom var och en i famnen och suttit på en gungande pinne och gjort motorcykelljud. Hönorna fick också känna på dess olika kurvor som kan finnas ute åå våra vägar. 
Nu blir det iväg dör lite bröllopsfix.


Igår njöt vi tillsammans med Johanna och barnen av den härliga festen som ägde rum i Göteborg. Medan Claes, David och Andreas sprang varvet 

Kommentera inlägget här: