viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Höns till en ny nivå

Kategori: Allmänt, Familjen

Skriv inläggstext 

Här var det sjukdomar i kalendern. Vattkoppor är på besök. En ynklig, ledsen men ack så glad Leon. 

Lördagen blev en riktig innedag. Strålande sol och plusgrader fick passera förbi oss. Massa sömnbrist och feber höll oss inne framför film. 
Idag kunde jag bara inte tänka mig ytterligare eb sådan dag. David har varit hemma idag så jag passade på att göra ike för nya lådor i hönshuset, media markt för en ny kaffekokare- vit Moccamaster, plantagen för blommor, lite skor och kläder fick minsann oxå följa med. Leon hade beställt bullar så det och thaimat avnjöt vi på altanen. 

Blommorna blev planterade och Leon har satt potatis. En riktigt duktig kille till att hjälpa till. 

Skruvat upp fler reden i hönshuset, då vi har en höna som ruvar. Därför har jag idag varit och köpt befruktade ägg: så till påsk hoppas vi på tre söta små kycklingar :) 

Nu blir det sömn här. Arbete imorgon. 

Kommentera inlägget här: