viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Nu får det hända något

Kategori: Allmänt

Deppig helg. Eller kanske mer tråkig. Den har varit skön, men jag gillar dagar när det händer något och man är utvilad. Igår var jagats trött. Idag skaffade vi oss mer aktivitet. Mamma har varit här på en snabbvisit. Det var trevligt. Vi åt bla frukost på scandic hotel igårmorse klockan sju. Det var inte alltför många hotellgäster som tagit sig upp för frukost den tiden. 

Altivitet idag blev till att städa hönshuset. Känns alltid så bra när det är nystädat. Tills efter några timmar och det är tillbaka där det var innan städning. Höns håller inte jätteordning. 
Till middag idag blev det pasta med köttfärssås. Lchf pasta för min del. 
Efter att ha studerat X antal foto på mig idag inser jag hur jag saknar den starks friska muskulösa kropp jag hade för tre år sedan. Längtar att komma tillbaka dit. Idag blir det ett nytt försök med lchf framöver för att komma igång med den kosten som får min kropp att må som bäst och piggast! 

Kommentera inlägget här: