viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Helger som denna

Kategori: Allmänt, Familjen, Inredning, Leon

Älskar söndagskvällar som denna. Att lägga sig nyduschad i ett nystädat hem och få avsluta kvällen ensam med en bok.
Annars har söndage varit till mycket belåtenhet.
Först väckt av rent kaos. Leon träna inkast med mitt och Davids huvud som sikte. Det är svårt att bli arg när han bara skrattar, tjatar att vi ska gå upp. Väl i sängen hoppar och studsar denna Goa unge i takt med att han säger någon form utav ramsa och sjunger en sång.
Annars har vi gjort lite småfix. Nya blommor, städning, fix på leons rum och klippt gräset.
Nu ska det bli gott att sova och (förhoppningsvis) få energi för en ny srbetsvecka!

Igår hade vi en mysig dag på stan. Med lunch och shopping !

Kommentera inlägget här: