viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Liten och ordningsam

Kategori: Allmänt

En riktig hemmadag. 
Medan Leon sov, vilket att gjort till en stor del idag har vi sett film. Såg den danska filmen "efter bröllopet". Mycket bra film. Danskarna kan sitt och så oxå Mads Mikkelsen. 
Jag har även segt barnfilmen "Victor och josefine" som eleverna ska få se på torsdag. En mycket söt film! 

Fix och röj med tvätt och dylikt. 
Vi var även ute alla tre, eller rättare sagt fyra. Semla på ett hörn och bar in ved. Leon invigde sin skottkärra. 

Nu är det dags för några timmars sömn innan ny arbetsvecka.
Bästa av allt. Nybäddad säng! 









Leon är duktig på att hjälpa till. Varje sak han tar fram hemma åker tillbaka på rätt plats igen. 9 av 10 gånger iaf. 
Han dukar alltid till maten och idag barn även han ved och la på skottkärran! 
Kommentera inlägget här: