viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Batman

Kategori: Allmänt

När jag vaknade imorse kändes det som en riktig lördag. Fotboll hela dagen. 
Ronja och Patrik har spelat cup i Göteborg, så jag, David pch Leon var där och tittade. Leon klarade en match sen skulle han utforska hela valhalla. Kanske inte riktigt vad jag och David ville. Men det är mycket man får göra med barn som inte ingår i ens egen planering. 
Hur som helst, sp tyckte jag det var en rolig och avkopplande dag, genom att bara njuta på en stol och fokusera på spelet. 

Kvällen bjöd på födelsedagsfest. Med disney och superhjälte tema. God mat och aktiviteter. Mitt lag vann. Väldigt vad jag märker hur jag mer och mer blir en tävlingsmänniska ju äldre jag blir. Brukar det inte vara tvärtom. Jag tycker det är så jobbigt att veta att man skulle kunna förlora. 
Då är set extra skönt att disney är mitt tema och att jag vann, hmm eller förlåt mitt lag. 

Relativt tidig hemgång. Nyss hemkomna. Men att som småbarnsförälder få lägga sig i sin säng är så obeskrivligt underbart. 
Godnatt! 




Kommentera inlägget här: