viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Helgens shower

Kategori: Allmänt








I helgen har jag varit på min första tv-spelskonsert och Leon sin första skridsko-show. 

Intensiv men rolig helg.  Som innehöll aktivitet och mycket gott har resulterat i nystart på lchf och trötthet. Men såklart även mycket energipåfyllnad. 


Även om det var en trött morgon började den fantastiskt. 
Först som vanligt med en katt på ryggen. Så fort min klocka ringer 5:20 går semla från Davids sida till mig. Sedan snoozar jag tyvärr. Villet hon av mysighet tvingar mig till. Det blev 45 minuter idag tills jag och semla lämnade sängen och gick in i badrummet. Jag sminkar mig pch hon tittar på. 
Efter att vi lämnat vår Goa son hann även jag och David en frukost på cafe Le Pain. 

Jag har föreslagit detta som rutin minst 3 dagar i veckan! 
David skulle fundera på saken. 
Kommentera inlägget här: