viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Firat time

Kategori: Allmänt





Efter att David vabbat hela veckan blev fredagen min tur. Mitt första vab. Vilka vuxenpoäng ;) Inte funnit på min karta att barn betyder att vabba. Eller ja, jo vet, vet man. Men att det är ytterligare ett steg att behöva backa sitt eget liv. Både på gott och ont. 
Tycker verkligen inte om att vara hemma en fredag. Inte bara för att jag missar fredagskakan på jobbet utan för att inte få avsluta en bra arbetsvecka tillsammans med sina elever och få önska dem en fin helg! 
Men snart är måndagen här! 
Men Leon bjuder på fredagskramar för fullt. 
Vi myser här hemma. Jag med kaffe och jobb, Leon i soffan och semla likaså. Semla är väl den som fått mest feeling för helgen. Medan jag springer med tvätt och dammsugaren mellan varven här. Även om klockan bara är halv nio! 
Ha en fin fredag! 
Kommentera inlägget här: