viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

40 graders gran

Kategori: Allmänt










Sjukstuga var det här. En riktig dagis-kille som dragit På sig allt vad bakterier innebär. 40 graders feber i tre dagar. 
Ikväll verkade en alvedon att värka. Villet resulterade att en kille full av bus höll mig och David sällskap en timme nu på kvällen mellan väldigt mycket sömn. Som sjukling får han sina önskningar uppfyllda, som att få äta upp och äta rätt ur salladsskålen. I hand tillstånd hejar vi på vitaminer och mineraler. 
Leons pappa och vab verkar vara alltför jobbigt. Då det betunga resulterar i rastlöshet. Men med lite pinnplock i skogen pysslar och sysselsätter David sig relativt bra tycker jag ;) 


Kommentera inlägget här: