viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

8 månader

Kategori: Allmänt









Tänk att den här killen blir 8 månader idag. Om vi älskar honom såhär myclet nu hur ska man då älska honom när han är 8? 18? 

Ett åttamåmaders kille som sitter själv väger 9 kg och är 70 cm lång. Han har storlek 74/80 i kläder! 
Han dricker gärna ut glas, vill gärna äta själv med sked oxh kan fint stoppa in den i munnen själv. Han älskar att köra sin gåbil. Super snabb och klåfingrig, att plocka it saker ur kylskåpet, kasta kontroller och fjärrkontroller i golvet är absolut en sysselsättning. Att spela piano är också uppskattat, eller ja, musik i alla dess former. 
Framförallt så är han jämt glad och klarar av att roa sig själv och leka på golvet. 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-03-31 | 19:33:11

    Oj! Mathilda har nu 68 i strl haha och visa i 74 ;-)
    Väger 5.9 och är 62cm lång hihi

Kommentera inlägget här: