viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Leon 6 månader

Kategori: Allmänt



På sin 6 månadersdag blir denna lilla kille sjuk. Feber och ont i halsen. Så nu får vi känna på det, hur det är att ha en gnällig kramig kille som inte riktigt vet vad han vill eller känner. 

Leon 6 månader:
* väger nästan 9 kg
* 68 cm lång
* har storlek 3/4 i blöjor
* kan nästan sitta helt och hållet själv
* äter välling två gånger om dagen och 3 mål med fast föda
* biter ganska hårt och har nog tänder på G
* somnar helst på sidan
* skrattar åt i princip allt
* greppar tag i saker och allt ska in i munnen
* leker helat med sin färgglada boll
Kommentera inlägget här: