viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Relax

Kategori: Allmänt

När hade vi sist en helg utan någon som helst planering.?Jag har faktiskt njutit. Så skönt. Känns som helgen faktiskt har bjudit på ganska många timmar och att det är måndag imorgon känns helt okej. 
Att vara hemma brukar göra mig rätt rastlös. Men med en 13 månaders kille i huset är jag sysselsatt och med de kommer städning, tvätt, film och mat.
Ikväll hade jag två timmar av total avslappning. En avslappning som inte gör mig rastlös som så många andra egentids- stunder. 
Rykta och rida i augustis näst sista kväll med strålande sol. Jag hade kunnat sitta på den där hästryggen några timmar till och bara njutit av natur, hästdoft, tankar, funderingar och sol. 
Men verkligheten talade om för mig att en dusch och tvätt var måsten innan läggning för att möta ny vecka. 
Nu blir det arbete och aktivitet några dagar. Innan helg och hästrygg! 



David var hemma och tog hand om våra två bebisar. 


Kommentera inlägget här: