viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Stillad tornado och snygg i skrevet!

Kategori: Allmänt

Då var besöket på MVC hos min fantastiska barnmorska avklarat. Det blev ett lång dejt där. Fanns mycket att diskutera och prata om.... 
Gick igenom hur jag hade upplevt förlossningen och vilken bedövning jag haft. Vi konstaterade att jag nog hade klarat mig på min älskade lustgas. Kör vi på nästa gång. Förlossning är ju bara något man bara måste uppleva fler gånger om det går ;) 
Jag och David säger att det är det bästa vi har upplevt tillsammans.....
Pratade även om Hur livet som mamma är med mera. 
Och såklart kunde man inte gå därifrån utan att ha gjort den fantastiskt sköna (not) gynundersökningen. Alltid är det något som inte ack är alltför skoj. 
Men det gick bra, när jag låg där med bena i vädret och hon sa "du är så snygg här nere. Inga konstigheter" kunde man ju iaf lämna med goda resultat. 
Efter lite blodprov kunde jag lämna MVC. 

Har även gjort ett besök hos BVC Psykologen. Alltid bra att få ut ordochkänslo-tornadon som kommer på besök i huvudet. 
Nu är stormen stillad. Och hjärnans frid är på väg hem till pojkarna. Nu ska vi tre ta vara på solskenet och hitta på något. 
På återseende! 
/R 





Kommentera inlägget här: