viorebecka.blogg.se

Hej och välkommen ombord, åter igen på min livsresa. Sist jag skrev här skulle jag fylla 27, nu är det snar dags att fira 30. Tillbringar just nu tiden hemma och väntar på att barn nummer två ska komma till världen. Man glömmer hur det var för fyra år sedan när jag var gravid med Leon. Glad att bloggen var aktiv då, för att enkelt påminnas om fantastiska dagar! Nu dyker jag in i bloggvärlden igen för uppdatering om bebisbubbla, tvåbarnslivet, sommar, inredning, fix och trix och hur jag bedövar min rastlöshet!

Inte mer!

Kategori: Allmänt

Inte mer cykling, eller nja så farligt var det kanske inte.men det var skön känsla att rulla upp med cykeln på uppfarten. 
David skulle handl på vägen hem från jobbet eftersom bilen är på verkstad. Men efter att jag tillbringat mina timmar i sängen fram till klockan ett tyckte jag det var dags att jag gjorde någon nytta. Satte mig på cykeln som jag då glatt pumpade däcken på, fast jag inser efter några meter att luften nog gått ut igen och det kanske är hål i däcket. Jag fortsatte cykla, om jag nu hade bestämt migså hade jag. Jag valde att cykla till kvantum, vilket ligger längst bort... 
Efter backe upp och backe ner, saknade av luft i bakdäcket, fler varor än tanken, 1,4 mil ligget jag nu gansk varm i soffan. 
En dusch står näst på Schemat! 


Kommentera inlägget här: